Wednesday, January 4, 2012

Sakit-sakit manja...

Assalamualaikum

Alhamdulillah..usia kandungan hampir mencecah 38 minggu..ohh..semalam saya masih di ofis..menyelesaikan kerja-kerja penting sblm cuti bersalin..saya akan mula bercuti awal seminggu iaitu pada 11/1/2012..tghari smlm time tgh syok buat SKT..tetiba perut rasa sakit ala-ala nak bery..beby kejap ngeras kejap ok..okeh..time tu saya lg cuak..bukan cuak pk sbb bebi nak kuar..tp pk sbb kije x siap lagi..adoii aiii...sakit berlanjutan hingga ke mlm td..sampai x buleh nak tido lena..siap mimpi nak bersalin bagai..bangun pg td still ade rasa jugak..tapi malas nak kira..agak2 kalo dah sakit sgt2 serba x kena tu baru la kite zassssssssssssssss pi klinik..skrg masa tgh buat entry ni pun skali skala terasa bebi mengeras..tapi buat derk je dulu..hari ni nak makan eskrim baskin robin puas2 kat rumah..kot nanti ader yg kempunan menangis tgk peti ais..hahaha..okla..x tau nak update apa..kang kalo dah betul2 sakit nak bersalin saya update lagi ok??babaii

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik