Tuesday, September 25, 2012

Lepaskan...


Assalamualaikum

Di sini kehidupan pertama saya bermula..di sini terlalu banyak yg saya pelajari..di sinilah saya belajar hidup berkeluarga..berdiri di atas kaki sendiri..dan di sini jugalah penuh dengan 1001 kenangan..baik suka atau pun duka..berat..mmg berat untuk saya lepaskan satu-satunya harta yg saya ada..hasil titik peluh sendiri..hasil pertama yg saya ada sejak mula bekerja..rumah ini sama usianya dengan anak saya YUSUF..kami berpindah di sini saat saya sarat mengandungkan YUSUF..rindu..sungguh saya rindu..setiap kali berada di sini..satu perasaan aneh akan muncul..Allah..seronoknya berada di rumah sendiri..anak-anak gembira berlari ke sana ke mari..rindunya saya pada suasana di rumah ini satu masa dulu..di sinilah kami temui ramai jiran yg sekepala..di sini jugalah ikatan silaturahim itu terjalin..mungkin ramai yg tertanya kenapa saya menyewakan rumah ini..saya punya alasan yg tersendiri..cukuplah saya sendiri yg tahu..tak perlu saya kongsikan di sini..moga jodoh kita masih kuat wahai rumah kerana saya benar2 sayangkan kamu dan hati ini terlalu berat untuk melepaskan kamu..semoga siapa pun tuan kamu nanti dpt menjaga kamu dgn baik seperti mana saya dan encik suami menjaga kamu dulu..ada jodoh..saya pasti akan kembali ke sini..PASTI..

6 comments:

  1. Hi kak erni..apa khabar? anak2 semua sihat..dah besar dah baby akak yg last tu..hehe..a'eishah still kat genius aulad?

    ReplyDelete
  2. hi geena..budak2 alhamdulillah sehat...aeishah still kat genius aulad..geena keje mana skrg ni?

    ReplyDelete
  3. geena kerja kat cyberjaya skrg ni..baby dah besar sikit ni baru la bole keje balik..hehe..baru nak masuk 3 minggu keje..anyway kak erni pindah rumah ke?

    ReplyDelete
  4. hurmmmm...pindah bangi balik la geena sbb mmg main bangi sokmo skrg ni..dulu sempat jugak nak balik..skrg sebulan skali nak balik pun dah susah..haiihhhh

    ReplyDelete
  5. duk seksyen 2 tu jer geena..

    ReplyDelete

 
Images by Freepik