Friday, November 28, 2014

Pisang Cheese Jakarta

Assalamualaikum 

Korang penah makan pisang cheese?hurmm..saya mmg x penah laa...pisang, jeput pisang, pengat pisang dan kek pisang saya makan..tapi yg ini mmg seumur idup belum pernah..1st time cuba masa baru kuar dr spital..nanti laa saya cite pasal saya warded sbb denggi..skrg fokus cite makanan dulu..1st try beli kat seksyen 4 tambahan..dekat yang org ramai2 juai makanan kat area Restoran Yus..encik suami beli pisang cekelat gamaknye..boleh la..siap tabur cekelat rice ko..nganga jap aku tgk...cenggini pun jadik haaaa...tapi dek kerana nafsu makan x ok lg time tu..so saya cuma jeling2 je kat pisang...cuit sket jer..masuk keje..selera makan mcm dah ok..kebetulan balik keje tu ajak encik suami try test pisang cheese sini pulak..namanye Pisang Cheese Jakarta yoooo...ko nak beli sile beratur..pisang mmg fresh from kuali okeh..ko order baru yer goreng..pastu tempek situ apo yg ko nak..



Tu dia..waktu operasi semua ado..ni lokasinye dekat sebelah restoren kelisa..deret2 hospital annur..

 

 Ini pulak menunye..ko pilih la ape tekak ko rasa nak makan..mcm kiteorg..ari tu order..coco caramel n messy chocolate


Ini gamoknye messy cekelat kot..sbb nampak cekelat banyok je...amppuuunn...saya pun tatau...sbb kat kotak x de nama..bungkus pakai kotak ko..bukan plastik okeh..


Yang ni mungkin coco caramel..kakakaka...series saya tatau weiii...gamaknye betul la kot..kot ade yg penah makan..buleh la betulkan ko salah nama ye..

Kesimpulannya..saya lagi suke yg coco caramel..encik suami suke messy cekelat..tapi series...dua2 sedap..pasni buleh try yg tajuk makanan nama lain pulak..so apo tunggu lagi..pi la beratur ramai2 kat gerai dorang..


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik