Thursday, October 18, 2018

Namee Roslan Express Make Up Kits- make up paling cepat dan pantas

Assalamualaikum

Asikla review makanan je kann...nak review kosmetik pulak laa..ni aku just nak share org yg kurang suka menghias diri mcm aku..lebih tepat lagi bukan kurang suka..tapi pemalas..aku yg sebenornye bukan x suka nak cantik2 ni..tapi ngenang kang nak solat nak kena tenyeh sental muka...ohhhh...ini bukan saya okeh...saya bukan jenis yg suka duk depan cermin pastu duk kelebet muka..x dannn...ehh..dah melalu lakk..korang kalo follow Namee Roslan .. korg sure tau dia ada keluarkan produck dia sendiri...selain dr skincare..dia ada jugak keluarkan make up kit expresss...maka..i ollsss pun terjebak setelah asik nampak make up kits ni asik lalu lalang melintas kat ig..


Dalam kotak ni ada 2..satu tu dia bg 1 btg stick foundation...belah hujung sana foundation..belah hujung sini berus dia..ehh btol ke berus..maksudnye..ko calit je foundation kat muka..pastu ko tenyeh la pakai berus tuu..pastu dia ada kasi lipstick yg korg bleh pakai as blusher jugak...calit sket kat pipi korg.atas idung sket..dagu sket...tadaaaaaaaaaa...terus cun glowing mowing gitu muka korg...aku beli ni yg natural...sbb aku nak nampak natural je..


Harga berapa??/harga sekotak ialah RM80..tp now x silap aku dia dah tambah satu item dlm kotak ni..maskara kot...korang g sendiri laa dkt blog dia ye...agak2 nak beli korg pm la dia...blogger famous kottt....kla..till next entry....tata...

No comments:

Post a Comment