Thursday, August 14, 2008

Dating @ Gerai Cendol..

Hubby

Me Myself


Cendol??Bukan!!!Ais ngan sampah sarap cendol..

Dating??wahahaha..mentang2 eishah x der terus sebut dating..bukan dating pun..tp disebabkan ader org tu ngidam nak makan cendol..so kena la pi carik gerai cendol..ku ingatkan per la dier projek baik yg hubby maksudkan..rupanya projek cendol..ku mana layan cendol2 ni..i dont like..hehehehe...so..time order..hubby cuma order satu cendol utk hubby n satu laksa penang untuk ku..nyum nyummmm..sgt la sedap..pii disebabkan cuaca pada ari tu sgt panas..ku ckp kat hubby..bleh x kalo ayg nak ais ngan sumer mender2 yg ader dlm cendol tu..cuma tanak cendol tu jer..wahahahahaha..ngan segera hubby panggil budak tu n mintak order yg ku nak tu..nyum nyummmmmmmmmm...sedapnyer...ais tanpa cendol..tp dipenuhi sampah sarap lain seperti kacang merah,jagung..dan sebagainyaaaaa....fuhhhhhhhhhhh..nikmat nikmattttttttttttttttt...nama gerai tu ku tak ingat sbb sebok layan makan laksa ngan minum ais tu..hehehe

No comments:

Post a Comment