Friday, May 22, 2009

37 weeks...

Dah masuk 37 weeks..huhuhuhu....berdebar2 la plaknyer...2 ari lepas dah mula rasa sakit memain...tetiba rasa mcm nak membuang..sakit perut mcm senggugut n lenguh pinggang..masa tu rasa mcm dah x senang duduk..mintak2 ler bukan sakit nak bersalin..sbb nyer haku x ready lg..baju pun dok packing lg wehh..kang ader yg bersalin sehelai sepinggang spital tu..pii sib baik bgn pg tu sumer rasa tu dh ilang...legaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....pagi ari rabu tu ku g cek up..sejak dah masuk 9 bulan ni..kena pi cek up skali seminggu..sgt ler bosan..ooo..skrg ni doc yg slalu cek ku tu x der...dier cuti 2 minggu sampi 25hb ni..pii umrah..so doc anissa yg ganti..x silap ku ar...mcm biasa..timbang berat n ambik bloog pressure ngan wat urine test..sumer ok..berat pun maintain..masuk jumpa doc...doc terus tanya..dah ader tanda2 nak bersalin ker?ku bgtau la per yg ku rasa mlm td..hehehe...pastu doc suruh baring..nak scan n tgk baper dah berat baby..ok..baby dah engaged..last week cek up berat baby 2.7kg...ari ni dah 3kg..adoii aii...jgn ler beso sgt..eishah dulu 2.5 kg pun seksa haku nak teran..hihihihi...korang2 sumer doakan la aku slamat bersalin n slamat PUSH ngan jaya nyer..haku tgh takut sebenor nyer ni..berdebo2..rasa mcm dah dekat jer..heheh..kla..kang ku update lg..

1 comment:

  1. mudah-mudahan selamat lahirkan bb nnt.. ;)

    ReplyDelete