Wednesday, May 6, 2009

SYAFIQ EMRAN 1st BIRTHDAY BASH


Kat sini ku nak amik kesempatan untuk jemput rakan2 cyber yg mengenali kakak ku..ERNA..x kira la cyber ke x cyber ker..janji korang kenal kakak ku..ku nak jemput korang2 mai meriahkan lagik besday anak buah ku saper lagi kalo bukan APIK manjer ku..SYAFIQ EMRAN..budak kecik tu dah masuk setahun dah bulan ni..yiehaaaaaaaaaaaa....tp x pandai jalan lagik..kahkahkahkah...majlis akan diadakan seperti berikut..
Tarikh: 16 Mei 2009
Masa: 2.30 p.m
Tempat: Umah parent ku (no 26 jalan 2/4c Bandar Baru Bangi)
Em...per lagik yg tertinggal erk?memula kakak ku nak buat theme bagai..last2 x jadik..kekekeke...korang belasah jer la pakai hapa pun...janji menutup aurat gitu..oo..kalo bleh korang bgtau la sama ada korang bleh attend ke tak...senang kakak ku nak budget food nanti..elakkan pembaziran wehh...selewat2 nyer korang bgtau ar sblm 14 Mei ni erk?korang bgtau kat komen jer la...kang ku kira la dr situ saper yg nak mai tu..hehehe...kla...kalo ader pa per perubahan ku update lagi...

2 comments:

  1. same la plak bufday si apik ngan abah nieza.. heheh... happy bufday apik...

    *nieza nak g tp x dapek.. ku bercuti ke PD..

    ReplyDelete
  2. insya Allah, try to make it..

    ReplyDelete