Friday, January 29, 2010

Org Misteri ERA

pic from pokcik google


KALO TAK TANYA, TAK MENANG..korang penah denga pasal org misteri ERA kat radio era tak??dekat ofis ni..sambil buat kijer saya slalu denga radio era..tu jer pun yg buleh dpt kat sini..sambil2 dengar tu..terdengar plak pasal org misteri era..slalunyer org misteri era ni akan kol radio era dan bg clue kat mana lokasi dier skrg..dgn harapan akan ader org yg tegur dier..camner cara nak tegur org ni?kena tanye mcm ni..ADAKAH ANDA ORG MISTERI ERA??dan tetiba kalo dier jawab YA..senang2 jer korang buleh dpt duit ribu riban..x silap..td saya denga...ader sorang tu yg berjaya menegur org misteri ERA ni..dpt rm5k tuu..huhu..saper nak bg??senang2 jer dpt duit..org misteri era ader kat feri penang td..bernasib baik sungguh org yg dpt tu...susah tu nak agak kat mana lokasi org misteri era tu..hihih..kalo saya laa....agak2 saya nak tegur ker??skali tgk2 salah..bukan org misteri era..buat malu sajoo.....hahahha






2 comments:

  1. kalo sy x malu beb..
    demi 5k..
    huhu~

    ReplyDelete
  2. hahahah....tu la..mender2 mcm ni kena tebal muker sket...janji masyukkkkk..hahhaa

    ReplyDelete