Thursday, January 14, 2010

Tentang Eishah...

princess-eishah-kak ros
Biler bercerita pasal eishah..mesti buat saya tersengih sensorang...budak ni suker la sungguh buat lawak..yg terbaru tentang eishah...dier sudah pi skol..masuk ari ni dah masuk hari yg ke8..sumernyer bermula isnin minggu lepas...dier asyik duk sebut nak g skol...sampaikan dier siap tanye cikgu...cikgu...eishah nak pi skol bleh x?hahha..penyudahnyer dier g skol sendiri...tghari tu hb msg bgtau yg ayah saya dah registerkan eishah kat tadika kemas..esoknyer tu sgt la senang nak suruh dier pi skol..mandi sendiri..g skol pun sendiri..hihihi...ari sabtu ahad..dier tau dier cotii...smlm...ari selasa hb msg lg..kater nyer kak ros x pi skol..kak ros kater dier sheme sheme..adoila..sabau jer la eishah tu..cengkelat nak g skol la tu..tp x lama tu hb msg lg bgtau eishah tetap pi skol..tp masuk lambat sket..kul 9..x per la..yg penting dier pi skol..mesti korang tertanye2 saper la kak ros yg saya maksudkan tu..saper lagi kalo bukan eishah..kadang2 dier bahase kan diri dier princess..kadang2 kak ros..terpengaruh ngan citer upin ipin la tu..haaaaihhhh..budak2...ari ni hb bgtau...eishah pi skol on time..pakai gown tp nak pakai tudung..aper fesyen la tu..hentam saje la..janji dier pi skolah udah ler..




1 comment: