Thursday, April 22, 2010

Tak keruan..

Sepanjang minggu ini..hati saya x keruan..semuanya bermula lepas saya pulang dari mendengar taklimat P*K..adoiii...dulu agak mudah sbb..xm jer..study n xm..tp skrg format P*K sudah berubah..ada assignment..ada group discussion..and ada presentation individu depan 3 org panel..adoiiiiiiiiiiiii..rasa mcm ada seketul batu atas kepala ni ha..assignment dah dapat hari Selasa ari tu..tp saya masih belum mula pun lagi..baru duk cari-cari bahan..dah dpt bahan..tapi saya dah lupa pulak mcm mana nak menggoreng..adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...baru hampir 3 tahun saya habis belajar..tp otak dah berkarat..mcm mana ni..Ya Allah...mcm mana nak buat ni??Mood x datang-datang jugak..apa patut saya buat ni..4 mei dah nak kena submit dua-dua assigment..satu apa pun x jalan lg ni..uuwwwaaaaaaaaaaaa...plishhhhhhhhhhhhhhh help me...

No comments:

Post a Comment