Monday, May 17, 2010

Menyesal...

Hari ni saya sepatutnya menemani 'dia' ke hospital..tapi benda yang paling bodoh yang saya buat hari ini ialah bangun lewat dan membiarkan 'dia' ke hospital seorang diri..bukan saya sendiri tak tahu yang 'dia' seorang yang sangat menepati waktu..terjaga dari tido saya lihat 'dia' sudah pun siap untuk ke hospital..apa yang saya mampu buat hanyalah melihat 'dia' berlalu dengan pandangan kosong..saya tahu..walaupun sebelum ni berkali-kali 'dia' tolak pelawaan saya untuk menemankan 'dia' ke hospital..tapi saya nekad..apa pun jadi..saya mesti temankan 'dia' hari ni..kita hanya merancang...tuhan yang menentukan..natijahnya saya bangun lewat pagi ni dan 'dia' keseorangan ke hospital..sungguh!saya benar-benar menyesal..menyesal kerana membiarkan 'dia' ke hospital seorang diri..dan tadi..saya menerima kiriman sms daripada suami..katanya..injection itu benar-benar menyakitkan 'dia'..dan untuk kesekian kalinya air mata ni tidak dapat ditahan-tahan..sungguh!!saya sangat-sangat menyesal..

2 comments:

  1. x per lar erni... bukan rezeki erni pg nih nak temankan aboh g spital... bnyk2 kan doa yer...

    ReplyDelete
  2. erni.. jgn pressure diri sgt2 k.. buangkan perasaaan tu n doakan untuk dia.. shian erni.. sume org leh tersilap.. xpe.. maybe erni boleh buat smtg yg lain yg buat dia hepi, untuk ganti sbb tak dpt bw gi sepital tu..

    ReplyDelete