Saturday, May 1, 2010

Siap..

Alhamdullilah..syukur padamu Ya Allah..akhirnya dapat juga saya siapkan tugasan P*K saya..minggu yang benar-bnar menguji ketabahan saya..hampir-hampir putus asa..manakan tidak..hampir 3 tahun saya meninggalkan zaman belajar..tiba-tiba diarahkan untuk membuat assignment..terkrdu tatkala melihat tajuk tugasana yang diberikan.. Secara automatik otak saya ligat memikirkan bagaimana nak siapkan tugasan tersebut..teknik nak menggoreng pun saya dah lupa..Sekembalinya dari mendengar taklimat P*K..saya rasakan seolah ada seketul batu yang besar atas kepala ni..seminggu saya berperang dengan perasaan..hampir-hampir saya membuat keputusan untuk menarik diri..tapi alhamdullilah..dapat juga saya siapkan tugasan tersebut walaupun kadangkala saya sendiri pun tak pasti sama ada saya berpuas hati dengan apa yang saya tulis atau tidak..tidak mengapalah..bak kata suami..yang penting dah usaha..selebihnya tawakal saja la..Apa pun saya harap semuanya berjalan dengan lancar Selasa ni..Wish me luck k?

No comments:

Post a Comment