Monday, December 3, 2012

A'eishah Naqiyyah & Gigi Rongak

Assalamualaikum 



Dah lama x bercerita tentang anak dara saya yg sorang ni..tahun depan dah nak darjah 1 pun..ari ni nak crita pasal gigi eishah..ini gigi yang ketiga dah cabut..2 batang bawah dan yg latest sebatang kat atas..penuh dengan drama airmata time nak buleh ke cabut gigi tu..haiiiihhh..muke nak nangis..tp masih nak tunjuk kuat..nak tanak ibu terpaksa layan..penyudahnye cabut la jugak..itu pun lama weiii..hadoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...dr dulu sampai skrg..kalo gigi cabut dia mesti ckp nak simpan gigi tu..konon nak tiru mcm dalam citer oggy n the cockroaches tu..simpan gigi bawah bantal..esoknye gigi bertuko jadi duit..haiihh..kalo mender tu betol..lama dah ibu kaya eishah oii...abis sumer gigi ibu kutip..kakakakakakaa..

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik