Wednesday, November 1, 2017

Restoran Kak Zah Nasi Air, Chukai Kemaman Kuala Terengganu

  Assalamualaikum

Masa cuti Deepavali hari tu aku balik Trg..kebetulan sepupu aku akad nikah malam..so semua pakcik makcik aku duduk homestay kat Kemaman..kiteorg pun cek in homestay skali laa mlm tu..kebetulan masa kiteorg sampai tu semua dah g majlis akad nikah..so ape lagi..perut pun dah lapo...jom la jalan-jalan cari makan..kebetulan on d way ke homestay aku ada ternampak kedai nasi air ni...mmg kena sgt dah dgn selera time tu..encik suami pun setuju..soooo..letsss joommmmmmmmmmmmmmm

 

Nasi Air Seafood

Tadaaaa....ini encik suami punya...nasi air seafood...terbaikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...tergolek-golek udang dalam tu..nak lagi sedapp..korg gunakanlaa semua aksesori yg dia bg...maksud aksesori kat sini ialah..cili kicap dan sebagainya...baru laaa  👍👍👍👍👍👍👍portion nasi air ni pun besar..makan dua org pun boleh...

  

Mee celup

Yg ni abg Yusuf yg order...portion boleh tahan jugak...yg ni aku x rasa pun..tp aku rasa sure rasa dia sama jugak mcm mee celup yg lainnnn
 

Nasi Air Tomyam

Haa...yg ni aku punya...elok kiteorg dah order baru nampak..ehh ada nasi air special laa..aku pun tatau cemana rupa paras nasi air special..mayb lepas ni bleh try test...tp yg pastinya...nasi air tomyam mmg terbaik...tomyam dia best...ala..nak kate terlalu pedas pun x..just nice...isi kat dalam pun byk..ada ayam udang dan sebagainya...aku bagi 🌟🌟🌟🌟🌟  

Agak-agak korang on the way ke Terengganu tu..bleh laa singgah sini try test..kot laa korg ni penggemar nasi air sama mcm aku kan..aku kalo nasi air..mmg feveret...huhuhu..kla...till next entry..babaiiii

No comments:

Post a Comment