Tuesday, October 31, 2017

Station Ikan Bakar Kuala Terengganu

Assalamualaikum

Hari ni aku nak share dengan korang satu kedai makan seafood yg sedap and harga berbaloi kat Kuala Terengganu..1st time aku mai sini...itu pun pakcik aku belanja..dia just share location and kiteorg jumpa terus kat kedai makan..restoran dia okla...selesa.. aku rasa kedai makan ni bukak siang dan malam..masa aku pi ari tu malam..Aku x berapa tau mana kedai ni dekat area mana..maklum laa..aku kan Trg celup..balik pun skali skala...tapi aku dah letakkan FB kedai makan and phone number...so korg bleh tgk situ ye..

 Image may contain: text

 Call 019-996 6586

 Image may contain: 4 people, people sitting, table and indoor

 Gini laa rupa kedai makan nye...mmg selesaaa laa...angin sepoi2 bahasa time malam-malam..

Gambar kami sekeluarga malam tu..banyak gile lauk pakcik aku order malam tu..aku x bleh nak ambik gambo sbb duk dukung si Fawwaz yg tgh tido time tu...so redho je laaa dapat 2 gambo...tp x pe...aku detailkan nanti apa yg aku makan malam tuuu kat bawah skali dengan total harga utk mlm tu..


Sotong Bakar

Ni salah satu menu yg diorder malam tu...seriously aku cakap..sotong bakar dia mmg terbaik...rempah dia mmg sedap dan cukup rasa...sotong pun segar dan besar..


 Ikan bakar

Aku tatau ikan apa...tp yg pastii...mmg sedapppp 👍👍👍👍👍sama jugak mcm sotong..rempah dia mmg terbaik...cukup rasaaa...malam tu pakcik aku order 9 nasi putih..ikan bakar mcm dlm gambar ni 2 ekor..sotong bakar 1..ikan siakap 3 rasa sekor..sayur kailan 1..sayur campur 1..tomyam seafood 2..telur dadar 2..dan 9 air buah..orange juice dan carrot susu..total damage rm140..aku mcm 😕😕😕bia betik rm140..kalo kat Bangi nii...jgn harap lahhhhhhhh..sile la sediakan duit kepuk2 sket ye..Kot kalo korg g Trg..bleh la korg try test seafood kat kedai ni...seriously x mengecewakan..kla...till next entry..babaiii
 

No comments:

Post a Comment