Tuesday, February 27, 2018

Salt & Pepper Restaurant Bangi

Assalamualaikum

Last week balik dr opis aku punya la lapo..so aku ajak encik suami pi sini..sbb kakak aku kate sedap..aku x penah try lagi walaupun rumah sekangkang kera je nge kedai nii..sampai sana kiteorg decide order satu air n satu makanan je..sharing is caring gitu kan..
 
Image may contain: fire, night and food

No. 46A, Jalan 3/70, Seksyen 3, Bandar Baru Bangi, Selangor Darul Ehsan (3.58 km)
43650 Bangi, Malaysia
 03-8920 8432
Opening hours: Tuesday - Sunday : 3.00pm-11.00pm
Monday close
 
 

Aku lupa nak ambik gambo menu..tapi yg viralnye kat kedai ni ialah explosive burger dorg..belek punya belek kiteorg sepakat makan burger..encik suami pilih tahap pedas yg ada gambo 5 ketul cili...aku dah kata toksah ambik yg tu..ambik yg satu or dua ketul gambo cili je...ye degeiii..nak jugak ambik yg tu weii...komen jujur aku laa..aku terpaksa tunggu lama laa..walaupun bg aku kafe tak sibuk mana time tu..and by the time food sampai..onion ring sejuk...burger pun sejuk..burger dia??mmg pedas nak mati wei..ko bayangkan aku makan dua suap je..lepas tu terus aku x makan sbb dia punya pedas tu x hilang-hilang...naik pijar bibir aku..rasa besoo je bibir...adoiii..setara encik suami yg kuat pedas tu pun cannot go wei..merah mennyala muka tahan pedas...hahaha..so pasni mmg aku takkan order dah burger ni...x elok utk kesihatan satu lagi..sbb over pedass...boleh mengundang cirit birit berjemaah..Lupa nak bgtau..harga utk set ni ialah rm17.90...

 

 Kiteog order air rootbeer float je...mujur gelas beso weii..dah laaaaa share dua org..mmg menggelupur la aku kunyah ais laki bini..harga air ialah RM6.90

Jom tgk apa lagi menu lain yg dorg serve..semua gambo aku cedok dr FB dorg..

 Image may contain: food

Image may contain: food

Image may contain: food

Image may contain: food

Image may contain: food

Image may contain: food

Image may contain: food 

 Image may contain: food

Image may contain: food

Image may contain: food

Image may contain: food

Image may contain: food and text

Image may contain: food

Image may contain: food 

 Image may contain: food

Image may contain: food

okla..till next entry..babaii...

No comments:

Post a Comment