Thursday, February 22, 2018

Texas Chicken

Assalamualaikum

Footer Logo


kalau cite bab ayam goreng..yg aku pernah makan ada 2 je..x ayam KFC..ayam McD..aku terjebak dgn Chicken texas ni pun sbb kakak aku le yg ajo..


pergghh...skali rasa...sedap rupanya weii ayam goreng dia...ranguppppp...sama jgk mcm kfc..ayam goreng dia ada 2..yg biasa dan yg pedas..tapi yg pedas laa yg ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ kalau kfc..side dish dia coleslaw dan mash potato..tp texas chicken ni dia bg colesalw dgn honey butter biscuit..ari tu aku tapau Texas chicken..redho je lah ye gambo aku tu..x semengah beno..aku malas nak edit..

Mexicano Wrap

Selain drpd ayam..aku penah jugak try test dia punye wrap..wrap dia pun sodap weii..series aku x tipu..tak silap aku wrap dia ada 2..satu tu mexicano wrap..lagi satu aku dah lupa..sila la korg google sendiri ye..

Honey Butter Biscuits

yg ini mmg feveret aku..kalo pi texas chicken..aku mesti tapau 3 ketul bawak balik rumah..mcm biasa..aku jugak la yg abiskan..aku tatau la nak describe cemana rasa dia..tp rasa lemak2 gitu sbb butter kan..satu lagi lembut..haihh..senang cite ko rasa sendiri laa..payah lak nak explain tahap kesedapan dia tu cemana..kla..abis dah food review aku..yg blom try..why korg try dulu..mana la tau kot terjebak mcm aku...kahhh...kla..till next entry..babai..

No comments:

Post a Comment