Tuesday, April 16, 2019

Mangga Susu Terbaik Di Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum

Hari ni aku nak share satu gerai air mangga susu terbaik di area Bandar Baru Bangi...kenapa aku kata terbaik?sbb dia x lokek mangga..jus mangga dia mmg betul-betul pure...Kalau tanya aku...area Bandar Baru Bangi...air mangga susu ni la paling sedap skali..

Image may contain: tree and outdoor

 Mangga Susu Dan Sata
 Lokasi di Jalan Sungai Ramal Dalam, Seksyen 8 Bangi
(11am - 6.30pm)
 0172781929

 Image may contain: one or more people, sky and outdoor

  Gerai dia kecik je..gerai portable gituuu...dekat area seksyen 8..menghala ke sg ramal dalam...betul-betul tepi jalan...kiri kanan gerai ni ada org jual baulu, goreng pisang..durian pun ada..

Image may contain: plant and food

Selain daripada air mangga susu..dia ada jual jugak sata...aku x pernah beli lagi sata ni...kebiasaannya aku cuma beli mangga susu je..


First time aku rasa mangga susu ni masa staff aku bg..1st sedutan...perghhhh..sedapp nyaaaaa...mmg betul-betul rasa mangga..bukan sket-sket mangga laaa dia letakkkk...



haa..nampak tuu...atas tu dia siap letak mangga potong lagi...bukan 3 4 ketul ye dia letak...tapi banyakkkkk....mmg terbaik...harga satu gelas air mangga susu ni ialah rm6..bg aku ok la...dgn rasa mangga yg banyak dan gelas dia pun besar...puas hati laaa...


Nampak pure kan??kalau korang mmg penggemar air mangga susu..korang boleh la pi terjah gerai niii...alamat aku dah share kan dekat atas..add FB dia pun aku ada tepek skali..korang boleh la skodeng..klaa..till next entry...babaiiii..

1 comment: