Monday, April 8, 2019

Nafisah Amran: Wanita Perlu Tahu- JOM BIJAK URUS HARTA

Assalamualaikum

Sejak aku pergi kursus pengurusan jenazah dan pengurusan harta pusaka...aku mcm alert and extra pk bab ni..tambah-tambah lagi umur pun dah banyak kan..slow-slow aku gali ilmu bab ni..dan cukupkan or sediakan apa yg perlu hasil dr ilmu yg aku dpt..aku rasa beruntung sket la sbb masih ada org yg nak bg kesedaran tentang ni secara percuma..aku mmg follow sis ni..semua penulisan dia byk laa sedarkan aku tentang betapa pentingnya ilmu-ilmu pengurusan harta ni...so that if one day..tetiba something happen la dekat diri sendiri..or keluarga..ko tau cemana nak setle..ko tau ape hak ko..and apa yg bukan hak ko..Ni antara yg aku screenshot dr ig sis tu...korang boleh follow ig dia..or korang boleh sign up email korang..so that korang akan sentiasa dpt email bab menguruskan harta dr dia..

👇
👇
👇
👇
👇
















Kalau korang rasa benda ni penting...korang boleh follow ig sis ni dan sign up email korang dekat link yg aku bg kat 👆👆👆👆👆aku share sbb aku rasa benda ni sgt penting...sharing is caring kan...okla..till next entry...tata...

2 comments:

  1. Info yang bagus, kadang2 ini yang kita selalu lepas pandang kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..tapi yg sebenarnya terpulang pd individu..kadang ada yg rasa benda2 mcm ni x penting pun..sampai la bila dah jadi...baru laaa sedar...betapa pentingnya semua ilmu nii..

      Delete