Wednesday, July 3, 2019

Spicy Korean Burger McDonald - Review

Assalamualaikum


Tu diaaaaaaaaaaa...dah keluar lagi burger niiiii....melompat anak-anak aku bila nampak iklan ni...hari-hari duk zikir kat telinga ibu...nak burger korea nak burger korea...bhahaha..akhirnya hajat kesampaian masa raya pertama hari tu..ye laa..nak makan apa lagi...kedai semua katup...fast food je laa yg mmg konfem bukak...so encik suami la jadi mangsa...kena paw burger ni..bhahahaa..



Aku tak paham kenapa adik laki aku mcm sejenis kenot go dengan kaler roti ni..maybe sbb kaler hitam gamaknye...kikikiki..tapi aku x de hal pun..ko nak kaler itam ke merah jambu ke..aku tetap nak try jugak..masa bukak kotak..ya ammpun..bleh tahan jugak bapak besau burger ni..bukan size burger biasa-biasa le..dengan bersepahnye lahaiii..dengan sos dan sayurnya yg bersepah-sepah..cemana laa anak aku makan nanti..mau berterabur..huhuhu..


Aku order chicken ye..bukan beef..rasa chicken dia lebey kurang mc chicken le...cuma pedas maybe disebabkan sos yg kuning-kuning tu haaa...sos spicy korean kah??...aku agak je..tapi seriously...mmg pedas le...lagi satu kelainan burger ini ialah..ada bawang..huhuhu..kalau korang tanye tahap pedas..bg aku tak pedas gile mcm burger kat salt & pepper tu laa..yg tu pedas nak mati...yg ni pedas yg ko boleh tahan lagi lahh..aku rasa anak aku nak abiskan hari tu pun ambik masa jugak laa..idokle sap sap soiii lecen....baper kali ulang alik angkut air ntah..sampai lecen air aku dikerjakan..bg aku oklaa burger ni..ada kelainan..skrg ada burger lain pulak yg kluo kat mekdi ..ni haruslah budak-budak zikir lagi ajak try test ni..haihhh..kla..till next entry

No comments:

Post a Comment