Monday, June 22, 2020

Ole Ole Bali IOI City Mall Putrajaya

Assalamualaikum

Hari tu masa aku makan dekat MR TUK TUK..ramai yg teka kitaorg gi makan dekat Ole Ole Bali...dah org sebut Ole-Ole Bali..maka aku dan encik suami pun gigihkan diri laa terjah jugak gi Ole-Ole Bali...maklumlaa..dekat dgn ofis aku jugak kan...selama ni asik duk lalu lalang x pernah nak try..mohlee kita try skali..kot ok kena dgn selera tekak..bleh repeat lagi..


G28 & 29, IOI City Mall, Lebuh IRC Resort City, 62502 Putrajaya Sepang, Malaysia IOI City Mall, 62502 Putrajaya, Wilayah Persekutuan Putrajaya
03-8953 8867


Suasana dalam restoran nyaman je...malap2 gitu haaa...




Hurmm..dah elok kiteorg order baruuu nampak set yg ni haaa..utk 2 org...encik suami kata..x pe...lps ni kita repeat lagi..😋😋😋😋😋😋

 
Jus Mango

Jus mango dia mmg padu gila weiii..sangat-sangat sedap...Harga untuk segelas jus mango ni ialah RM13


Set Nasi Campur

Combination of Balinese Grilled Lemongrass Prawns, Squid, Fish, choice of Beef or Chicken Rendang and Sate Lilit, served with Lawar Kacang (Beans Salad), Rempeyek (Anchovy Cracker), Sambel Terasi and Sambel Matah.

Kiteorg order set ni..mmg puas hati la..masa mula2 order tu..aku tanya jugak waitress tu...utk sorg makan ke 2 org makan ni..dia kata biasanya sorg..nak share pun boleh...so kitaorg share je laa..just tambah satu nasi putih lagi..nasib baik laaa order satu set je weeiii...segala mak neka binatang ada dlm tu weii..complete set...portion dia bg aku sesuai utk 2 org la..ko just tambah nasi je...dia punya sotong lembuiiiittt..sotong tu bia bakar..mmg sedapp laaa...ikan dan udang pun sama jugak..bakar..tang ayam...dia kata rendang ayam kan...aku pun tatau betul ke x rendang masak gitu..tapi ayam dia pun sumpah sedakkkk weiiii...cuma tang sambal dia tu..sket benauu dia kasi sambal tu...yg ko nampak mcm sate tu...rasa dia mcm solok nasik kerabu tu...itu pun sedakkkkkk jugakkk..pendek kata apa yg ada atas bakul tu licin kiteorg kerjakan..bhahaha..utk satu set ni harganya ialah RM39..kalau korang tanya aku..berbaloi ke..bg aku mmg berbaloi..berbaloi laa bayar sbb makanan dia mmg sedapp...mmg kena repeat lagi lps ni..cuma bab menunggu ko kena sabo sket laaa ye..lambat sket servis nya..lps ni buleh la pi repeat lagi test try menu lain pulak...agak-agak korang x pernah terjah lagi sini...sila la terjah..mmg berbaloi-baloi laaa...klaa..till next entry...tata...

No comments:

Post a Comment