Sunday, April 6, 2008

Eishah @ Kuala Lumpur International Book Fair 2008..

Kat blakang tu enterance utk buku2 universiti..lama la plak mama g toilet..si eishah dah bosan nunggu ni..

Hihihi...at last..sampai jugak..baru nak masuk kat main enterance ni..

1..2..3...jenuh ku nak nunggu si eishah ni sampai..bleh plak dier berenti posing kat situ..


Semalam..ku,mama,eishah n aboh pii KL bookfair..cadangnya nak g awal2 pagi..tp last2 gerak lambat gak..dekat kul 12..tp okla..sbb x jam..lancar jer perjalanan g sana..sblm g boof fair tu..isi tangki dulu kat Pizza Hut tu..almaklum ler..nak ronda2 tu memerlukan tenaga yg banyak..hahaha..pas dah kenyang..baru la g Book Fair..punyer la ramai org..si eishah plak nak jalan sendiri..penat nak nunggu dier melangkah tu..hahaha..tp padan ler ngan muker ku..stroller ader tp tinggal dlm kete..kononnyer nanti masuk dlm tu payah nak gerak sbb ramai org..hahaha..padan muker ku..memula g carik buku aboh dulu kat atas..pastu baru la ku g carik buku untuk si eishah..cadangnyer nak beli pop-up song book lagi..nak tambah koleksi si eishah..tp ku x nampak la plak..lagipun ku x sempat nak meronda betul2 sbb si eishah tido..jenuh nak mendukung dier tu..pluss..duk pikul beg susu dier tu..huh..sakit blakng ku ni..hehehe..dah dpt brg si eishah..singgah kat The Mall..g makan kat Chicken Rice Shop..gambo x ambik sbb aboh ku mcm malu2 kucing biler ku nak amik gambo..sama la mcm kat Pizza Hut tadi..hampeh..dah makan tu..terus balik umah..sampai umah dah kul 5..masing2 duk berlunjur betulkan urat memasing..lenguh woo..

No comments:

Post a Comment