Monday, April 7, 2008

My Smoothie Maker n Eishah DVD Player....

Philips DVD Player For My Daughter..Eishah..


And...Smoothie Maker..For Me..Hoooooreyyyyyyyyyyyyyyy..

Semalam pas balik kijer..ku relax kat umah dulu..cadangnyer nak g carik DVD player eishah ptg ni..senang nak bg dier tgk cd2 dier tu..x der la dier kaco ma n ikut ma ke hulu ke hilir..sebelum ni guna portable DVD yg ayg bg kat eishah..tp time tinggalkan si eishah sensorg tgk cd..dier buat kijer lain..dier duk xplore portable dvd tu..hahaha..abis sumer button dier tekan..so..smlm ku g kedai yg jual brg2 letrik kat area bangi ni..kat seksyen 4..survey dulu..pastu g kedai sebelah..senheng..hampeh..x byk sgt brg..dah survey dvd player..ku g kat area blender tu..ohh my godddddddd...mender yg ku mintak dlm wishlist ader lerr...aper lagi kalo bukan smoothie maker..waaaaaaaaaaaaaaaaa..abgggggggggggggg..nak jugak mender ni..plissss plisssss..last2 ptg smlm..bukan eishah jer yg dpt brg dier..ku pun dapat jugak..my smoothie maker..hooreyyyyyyyyyyyyy...

No comments:

Post a Comment