Monday, June 27, 2011

Mini Popia..

Assalamualaikum

Sebelum sambung tulis entry ni..nak mintak ampun bebanyak..lately ni tajuk entry sumer makanan..redho jer la..itu pun dah kire bagus sbb saya x tempek skali gambar makanan..kalo x...harus la dengan korang skali telan air liur..ptg smlm pi warta beli pizza...biasa la...ngidam je lebey..makan secotek jer..mana encik suami x hangin..lepas tu ternampak mini popia..dan dan tu terbayang mini popia kak kemmm..adoiiiiiiiiiiiiiiii (lap air liurrr)..encik suami beli la jugak mini popia tu setabung..tp mcm biasa la..kat sini mana mau carik yg inti ngan kulit sedap..harap mahai jer lebey...penyudahnye pagi td mai opis terus YM kak kem walaupun die x online lagik..nak tanak...haruslah kak kem x buleh nak menolak kerana skrg ni sumer mender yg saya ngidam ibarat satu ugutan buat org sekeliling saya...kesian kesian kesian!ampun kak kem...sbb nyusahkan akak..tp skali skala nak manje x salah kan??ngeeeeeeeeeeeeeeeee..peace...

1 comment:

  1. kekgi kena beli yg segera tu buat stok dlm peti..
    rasa nok makan, terus je amik goreng...

    ReplyDelete

 
Images by Freepik