Tuesday, June 21, 2011

Alahan yang mungkin semakin beransur hilang...

Assalamualaikum

Alhamdulillah..itu je yg kuar dr mulut saya..setakat ni sudah 2 hari saya rasa kurang mabuk..pening masih ada sket2..itu pun kira okla kan..nampak la jugak perubahannye..pg td menu nasik lemak..takut2 jugak saya senduk nasik lemak tu bila mengenangkan kot tekak x buleh nak telan..habis la jugak saya makan walapun x licin pinggan tu..itu pun makan dengan tahap kelajuan siput yer kawan-kawan..sgt slow...x per..bia lambat asalkan semua makanan tu selamat tersimpan dlm perut...ngeeeeeeeeeee.....tapi saya kecewa tahap...tahap apa erk?tatau nak describe..yg pastinya kecewa bile tgk air pagi td ialah air necafe n air teh susu..bukannya KOPI idaman kalbu..no choice..saya telan jugak air teh susu sbb teh tu panas..kalo sejuk..haruslah lepas tu keluar laju mcm air paip..haihh...kecewa kecewa kecewa...tapi x per la..yg penting hari ni saya tak muntah walaupun x makan ubat tahan muntah..(clap clap clap kat diri sendiri)..apa pun saya mengharapkan alahan saya akan beransur-ansur ilang..so that semua kerja-kerja opis yg menimbun ni dapat saya settle kan mengikut waktu yg ditetapkan..uuuwaaaaaaaaaaaa...satu troli tesis sudah mariiiiiiiiii...kalau saya kurang update belog tu..paham-paham je la yg tuan tanah kedaung sdg bizi tahap gaban...ngeeeeeeeeeeeeee...


No comments:

Post a Comment