Monday, May 28, 2012

Busy Like a LEBAH

Assalamualaikum

Lama saya menyepi kan?sebenarnye rindu utk berblogging seperti biasa..cerita mmg banyak..terlalu banyak entry yg saya nak up kan di sini..cumanya saya x punya sukup masa utk buat semua itu..terlalu banyak kerja yg saya perlu bereskan..bercakap tentang kerja..betul2 buat saya stress dan down..hinggakan kadang-kadang saya tertanya apa sebenarnya yg mereka mahu kan??cukup saya ceritakan sampai di sini..biarlah tentang kerja saya simpan dalam hati..takut pula menjadi isu di sini..awal bulan 4 lalu saya down..takut..risau..semua ada..semuanya berkaitan dengan anak..hinggakan saya hilang selera makan selama 3 hari..terlalu banyak berfikir barangkali..alhamdulillah..setelah berjumpa dengan pakar di Hospital Serdang..jawapan yang diberikan sangatla melegakan hati saya..saya tau..apa yg saya ada sekarang semuanya pinjaman daripada Allah SWT..termasuk la..anak2..suami..keluarga..tapi biarlah tuhan pinjamkan org2 yg saya sayang ini selama mungkin..kerana masih banyak yg saya mahu lakukan bersama mereka..saya mahu menjadi seorang ibu yg baik buat anak2..isteri yg baik buat suami tercinta..anak yg baik dan berbakti utk mama dan aboh..adik dan kakak yg baik buat adik beradik saya..serta teman yg baik buat kawan2 saya..bila musibah berlaku..saat itu barulah kita akan mula sedar..rupanya kita sering mengabaikan hati dan perasaan org di sekeliling kita..bersambung di lain entry..ada kerja yg perlu saya siapkan..assalamualaikumm...

No comments:

Post a Comment