Friday, November 16, 2012

Amir Ashrof & Syifa Al-Hidayah Part 2

Assalamualaikum



Setelah 3 hari bercuti..blog pun coti jugak..sunyinye opis hari ni..maklum ler..ramai yg ambik coti direct seminggu..tuan tanah coti pun dah paras..sbb tu ler tak coti..saya cuma coti hari rabu (14 Nov 2012)..itu pun sbb ada appointment dengan syifa' al-hidayah..mcm biasa..gerak kul 715 mcm org nak pi keje..tapi hari ni alhamdulillah..Allah permudahkan segala urusan..perjalanan sangat lancar tanpa jam dan kami tiba di sana tepat pukul 8 pagi..tempat tu pun x bukak lagi..so alas perut dulu dgn roti telur sekeping..Alhamdulillah..skali lagi Tuhan permudahkan urusan..dapat no 3..and kaunter no 1..setahu saya kaunter 1 ni Hj Lokman..slalunya nak dpt jumpa dgn dia mmg susah..sbb dia banyak rawat org sakit kronik..walaupun no 3..tapi lama jugak nak tunggu..no 1 x gerak2..hampir sejam..turn no kiteorg naik dlm kul 11 gitu..ingatkan x dapat la jumpa hj lokman..sbbnye ada jugak dgr2 dekat kaunter td..katanya hj lokman masuk ptg hari ni..tapi..mmg rezeki baby..masuk2 tuu tgk2 haji lokman...terus senyum dalam hati..lepas citer itu ini..die scan baby..lepas tu pegang mata kiri baby..scan lagi..lepas tu dia ckp..ada kena ngena ngan saraf jugak..saraf mata kiri ashrof x sekuat mata kanan..so dia bg ayat2 yg ada kena ngena ngan saraf..Alhamdulillah..selesai sudah satu appoitment..next week rabu ibu coti lg..appoitment spital serdang plak..will update later..babaii


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik