Monday, April 6, 2015

Weekend with kids @ Taman Tasik Cempaka

Assalamualaikum

Hari minggu ialah hari untuk anak-anak ye..x dapat bawak jenjalan jauh..bawak pi taman sekangkang kera dr rumah pun dah melompat heppi budak-budak ni..sebelum matahari tegak naik atas kepala..moh le kite pi tasik cempaka..tgk apa aktiviti yg buleh buat kat sana..okeh..jgn pandang sebelah mata ye..mcm2 aktiviti yg buleh buat kat sini..x caye..korg tgk gambo kat bawah ni..


Father and son...suke budak kecik ni dapat main giant bubble..nak buat malas..yg dia tau nak pecahkan buble tu jaaahhh...

 

 Giant bubbles with kids..haaaa..amik ko..3 mangkuk ayah die beli..main la puas2...


dah puas main belon..nampak basikal..okeh..kakak nak beskal pink..yg jadi mangsa tukang kayuh..ayahnye laaa...redho ye bang..kurang2 buleh kempiskan sket perut abg yg dah sama maju macam ayg ni...kakkaaaka..

 

ibu pun nak interframe jugok...ini cuma lakonan semata..baru pijak pedal beskal lutut dah gigil..zaman skolah pandai naik beskal...dah jd mak org tetiba x reti..kakaka..saya tetibe x pandai naik beskal hokeh.

okla..till next entry..babai..


 


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik