Thursday, March 22, 2018

KL Special Force

Assalamualaikum

Jumaat lepas encik suami ajak tgk cite ni...aku pun laju je setuju sbb dah lama dah x tgk wayang berdua nge encik suami..gigih aku booking midnight okeh...siap bg budak2 tido awal malam tu..kahhhh...meh baca sinopsis cite dulu..dah baca sinopsis baru aku review okeh?

Sinopsis dan Trailer Filem KL SPECIAL FORCE

KL SPECIAL FORCE
TARIKH TAYANGAN: 8 Mac 2018
GENRE: Aksi/Drama
PELAKON: Fattah Amin, Datuk Rosyam Noor, Syamsul Yusof, Mahmud Ali Basyah, Shaharuddin Tambi, Esma Denial, Puteri Balqis, Sabrina Ali, Tania Hudson, Liza Abdullah, Ramona Zamzam, Razif Salimin, Mustaqim Bahadon, Josiah Padilla Hogan, Siraj Alzakap, Ruzzlan Abdullah Shah
PENGARAH: Syafiq Yusof

SINOPSIS:

Sekumpulan Unit Khas PDRM di ketuai oleh Roslan berusaha untuk menjatuhkan sekumpulan perompak yang dikenali sebagai “Geng Anarkis” yang di ketuai oleh Asyraff. Seorang anggota polis muda bernama Zul diserapkan dalam unit khas PDRM untuk membantu Roslan menyelesaikan kes berkenaan, tetapi situasi menjadi bertambah rumit apabila Asyraff mula memanipulasi perasaan, minda dan syakwasangka diantara Roslan dan Zul. Sebuah rahsia bakal terbongkar apabila Geng Anarkis merompak bank kepunyaan Dato Mior. Apakah rahsia tersebut? Bagaimanakah pihak polis mahu menumpaskan Geng Anarkis?

Pendapat aku tentang cerita ni?bagi aku cerita dia so-so laa..ko mcm dah bleh jangka la jalan cite dan cemana aksi2 dia bila ada Syamsul Yusuf, Rosyam Noor dan sebagainya..aksi tu aku rasa ok lagi..paling x bleh blah..props time kena tembak..luka-luka tu...nampak beno sirapnye weiii kat muka tu..yg tu mcm..alahhhhhh...fake benooo gituuuuu...aku paling suka tgk Syamsul Yusof berlakon..bg aku dia mmg talented laaa..kena dengan watak yg dia pegang..Rosyam biasa laa..x yah komplen byk..sbb otaiii dah kan..Fattah Amin?ermm...bolehhh laaaa..bleh improve lagiiiii...time tgk wayang ari tu...ramai beno acik bawang duk sebaris nge aku...skali si Fattah Amin kuo...maka makcik bawang pun mula la bising..handsome nye...dia handsome pun bukan dpt kat ko weii..laki Fazura kottt..hahahahahaa...sekian review utk kali ni...till next entry...babaiii...

No comments:

Post a Comment