Tuesday, March 27, 2018

Nasi Lemak Antarabangsa

Assalamualaikum


Sepanjang stay di Micasa hari tu..kitaorg mmg makan dekat area Kg Baru je..utk breakfast..kiteorg pi makan nasi lemak antarabangsa..ni bukan 1st time la aku makan sini..tp satu je la aku nak kata..nasi lemak dia biasa je..x de yg luar biasa..komen jujur aku..nak kata nasi dia betul-betul rasa berlemak pun tidak..sambal..bg aku manis..yg suka manis okla kot..disebabkan makanan pun so-so...aku lupa nak ambik gambar kat kedai ni..gambar kat bawah ada yg aku ambil dr google and some from phone encik suami..kot korg tau tpt makan yg sedap kat area kampung baru ni selain dr nasi lemak antarabangsa ni..boleh la share nge aku ye..bleh la try lepas ni...till next entry..tata


Image result for nasi lemak antarabangsa 

sumber: google



Image result for nasi lemak antarabangsa 

sumber: google
 
gini la nasi yg aku makan ari tu...biasa jeeee..

No comments:

Post a Comment