Thursday, October 31, 2019

dahmakan.com - review

Assalamualaikum

Boring asyik makan benda yg sama hari-hari?malas nak keluar beli makanan?haaa...dahmakan.com bleh tolong korang...aku pun sejenis yg malas nak kuar time lunch..sbb apa...sbb masa pendek..ko ada masa sejam je utk makan dan solat...kebiasaannya aku bawak bekal or tapau siap-siap..tapi kadang bosan jugak..tu yg kadang order foodpanda..kadang grabfood..and paling latest dahmakan.com laa...




Combo KamHeong Chicken + Tealive's ClassicRoasted Milk Tea with Grass Jelly (S)

Hari tu aku order set kombo ni..supposed harga dia dlm rm18..tapi mayb sbb first time order kan...so ada le discount..jadi rm13 hengget..range harga dekat dahmakan.com ialah antara rm9-rm25 laaa..kalau set yg western mahal sket la..dlm rm20+..aku x pernah try lagii..Ada mcm-mcm menu yg ko boleh pilih..nasik hado..wetern pun hado..siap ada package..ada yg package dgn air tealive..ada yg package dgn biskut famos amos tu..dan ada jugak package dgn crispy creme doughnut..


Komen aku...portion ok sgt-sgt..x terlalu banyak dan x terlalu sket..just nice gitu...lauk dia pun ok..bg aku lauk dia byk la jugak...rasa dia???mmg terbaikkk..sedappp weiiiii...mmg cukup rasa laaa..nasi dia lembuiitt dan panas..bab delivery...delivery pun pantas ikut time yg ko pilih utk dorg delivery laaa..bg aku la..utk harga rm13 dgn portion nasi complete air mcm ni mmg sangat berbaloi-baloi la...sbb ko pun x yah kluo kan..org mai anto kat ko..lps ni boleh la nak try set yg lain pulakk..kalau korang jenis yg malas nak keluar mcm aku..korg boleh laa order dr dahmakan.com ni..mmg puas hati...klaa..till next entry..tata..

No comments:

Post a Comment