Wednesday, October 23, 2019

Family Mart Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum

Yeay..Bangi dah ada Family Mart..pendek kata Bangi skrg mcm-mcm hado..x yah pi jauh-jauh dah..memandangkan Family Mart dah ada sini..aku pun ajak laa encik suami dan anak-anak melawat kawasan...semata nak beli eskrim cekelat nge boba jeee pun..bhahaha


tadaaaa...ramainye manusia..biasa la..mender baru kannnn...mmg laa org serbu..termasuk aku le tu...bhhahaha..


jajan-jajan jepun pun hado..sila laa pilih mana yg ko nak ye..


Punya la panjang lane oden kan..takat oden tuu..aku bleh buat sendiri..ko makan le sampai muntah...bhahaha


Haaa nah...boba..


Aku order Brown Sugar Bubble Milk je..Harganya RM6.90 saje..Komen aku...beshe beshe saje..rasa susu sgt..tawar..bhahahaa..tapi dia punya boba sedak...lembuiiittt...cukup laa skali je try kot..kot korg suka n kena nge selera tekak korang aku tatau le..huhu...kla..till next entry...babai..

No comments:

Post a Comment