Wednesday, January 29, 2020

Mr Celup Tepung Station (MCTS)

Assalamualaikum

Balik Trg kalau x makan celup tepung adalah satu kerugian yg sangat besar..silap-silap ko balik bangi boleh kemurungan sbb menyesal x makan celup tepung..huhuhu..balik Trg hari tu aku sempat try test celup tepung dekat MR CELUP TEPUNG STATION (MCTS).


MR CELUP TEPUNG STATION (MCTS)
Jln Penarik, Kampung Bukit Chalok, 21010 Kuala Terengganu, Terengganu
 019-988 7958


Kedai ni pernah viral laa...masa aku dtg tu org boleh tahan jugak laaaa....aku suka tempat dia..sbb tepi pantai pastu siap ada buai mcm dekat Bali tu..belah situ mmg ramai laa org..semua duduk port tu...so nak tanak ko duduk dlm kedai je laa ye..utk order korang kena beratur dekat sini..ada mee goreng..sila la letak sendiri..pastu sotong ke udang ke ko ambil la sendiri..nanti dia akan timbang dan letak harga..dah siap pilih nanti dia akan humbankan skalii lagi semua binatang yg korang pilih td dlm kuali..panaskan je...supaya sedap makan panas2..dia akan tolong potong kecik2 sotong yg korang pilih tu...selain dr seafood...dorg ada jugak jual makanan lain mcm meehun sup..meggi...nasi air..tapi masa aku pi tu ramai yg komplen...ko mintak la apa kat situ..semua nan hado...hadoii..bang..yg ni tolong improve yeeee..org dtg jauh2 ko jawab x do mmg hangin org bang..


Kiteorang ambik udang besauu 3 ekor..untuk udang 3 ekor ni harganya ialah rm22..n ikan 2 ekor RM10..aku pun tatau ni ikan apo...makan je aku tau...


Yg ni sotong..dia dah tolong potong kecik2..aku mula mula mcm heran gak..pehal sotong dia lain maciam..x sedak mcm celup tepung aku biasa makan tu...rupanya bukan sotong biasa tu..ni sotong kembang tu..yg org slalu buat sambal sotong kering tuuu..kalo tgk dlm bil dia tulis sotong mabang...utk sepinggan ni rm22.20


Mcm biasa laa...coconut shake special...satu gelas coconut shake rm10..


Yg ni last minit aku order..saje cuba nasib..nasib baik dia jawab nasi air hado...nasi air dia mmg terbaik..sup dia sedakkkkk..harga x silap dlm rm4.50 semangkuk..

Kalo korang tanya aku..sedak ke Mr Celup Tepung Station  (MCTS) ni..jawapan aku...beshe beshe jeeeee...sama je mcm celup tepung lainnn..tapi tempat best..dah ala2 kat Bali kalo ko ambik gambo..Total damage for that day ialah sebanyak rm82.20..kla...till next entry..tata..

No comments:

Post a Comment