Tuesday, May 3, 2011

Us @ KLIA

Assalamualaikum

Ini cerita dah basi...cerita awal bulan lepas...mama, aboh, mok dan ayoh mengerjakan umrah awal bulan april lalu..bukan saya tanak update..byk kali try tapi gambar asyik tak buleh nak upload..penyudahnya banyak ler entry tertunggak...haihhhhhhhh...

Kami...memandangkan dorg take off lambat lg..siap delay bagai sampai kul 6 ptg..maka kami sebulat suara menjamu selera di KFC..semua ada kecuali along..along mai lambat sket...

saya..bersama dengan mok tersayang...ngeeeee...konon lentok tu nak tunjuk manje ngan mok lerr...

ini pulak..awang goneng..oppss..silap..YUSUF..sgt lasak..tgk truck tu..baru beli x sampai 1 jam...tayar dah ilang satu..hampeh..ingat murah ke yusuf..paham2 jer la rege brg kat KLIA...nak pengsan tgk..

Mok n ayoh..ayoh ni bile saya offer ayam kemain lagi dier menolak kata dah kenyang la apa la..tp saya bolaaaayaaann..saya tetap jugak letak ayam bapak besa dlm pinggan..lepa sket..skali tgk dah licin tinggal tulang je...itu ke yg die kata kenyang?tu la..malu-malu kunun memulaaa td..


Ini kakak saya ngan mek deboknye..ohh..sile tgk headband si sarah..itu mak langnye la yg buat..agak-agak ade yg nak order bgtau ler..bgtau korg nak size beso ke keci n bunge kaler per..ngeee..sempat lg promote tu..

Ini gambo tuan tanah kedaung dengan mek debbokkk...ngeeeeee

Ini la jadinya bila flight delay..siap bersila atas lantai..agak-agak kalo tilam bantal ade..dah lama guling2 atas tuu..ngeeeeeeeeee


Semua org makan lunch..mujur la MAS bg voucher makan sbb delay..so apa lagi..maii makan...kiteorg pun tumpang bukan sekaki..berkaki-kaki dah..

Kalo dah nama pun kaki sopink..kat KLIA pun jadik..penyudahnya saya dan encik suami membuat pelaburan di SEMBONIA..sepasang kasut utk encik suami..satu handbag utk MAMA dan satu SLING BAG utk SAYA...ngeeeeee

Budak ni x kenal erti penat..padahal time ni dia demam..tetap membuas seperti biasa..

Gaya machoo anak lelaki saya..like father like son..suke bergaya sejibik cmm bapak die..

Last but not least...adik bongsu saya dan si GOMOK shyra...


TATATATATA

1 comment: