Wednesday, September 21, 2011

A'eishah Naqiyyah 5th Birthday Bash

Assalamualaikum

Ini cerita dah basi..tapi memandangkan semua ni kenangan..kenangan anak2..saya gagahkan jugak tepek dlm blog..supposed eishah punye birthday 15 ogos..jatuh time bulan poser..so saya malas nak pk sbb kang kalo anto foods..sian pulak teacher2 tokleh makan..tambah2 lg mana tau kot ade budak2 yg tgh blaja puasa..x pasai tgk makanan terus bukak poser..so saya plan kite buat je birthday eishah pas raya..so..minggu pertama start keje tu..saya dah plan ngan mama..jumaat tu nak anta makanan sket kat skul eishah..menu simple jer..pulut kuning + kari daging + makaroni goreng + kek..goodies bag x payah sbb kang bukan makan sgt pun mender2 tu..huhuhu..

Ini kek last minute yg di order dr member sekolah dulu...nyum nyum..sodap..moist cekelat kek..tp x sempat merasa pun...2-3 g x silap..

 Kanak-kanak riang tgh tunggu masa nak ngap..sayang x dpt join sbb saya bekerja..itu pun saya mai opis awal utk punch in n mintak kebenaran bos utk cabut kejap anto foods kat skul eishah..

 Eishah n the gang..

 Ni pengetua skul eishah..

Yg ni salah sorg teacher yg mengajar eishah..aik?comel pulak biler pulut tu dorg buat bentuk bulat2..pasai apa la saya x terpk nak buat cenggitu..huhuhuhu

Terpegun eishah tgk kek sendiri..mmg dier x sempat nak tgk pun kek tu..kiteorg cume bgtau kang time rehat ibu pi anto kek kak long..dia angguk je..

Okeh..masa utk makan kek

Sekian entry bergambo yg panjang..harap2 ianya menjadi kenangan terindah buat anak saya A'eishah Naqiyyah..Ibu love u so much..

No comments:

Post a Comment