Wednesday, April 25, 2012

Semoga cepat sembuh sayang..

Assalamualaikum

Pg td sampai saje di ofis saya terus msg kamilah..tanya khabar bebi n cemana result LP semalam..baca msg kamilah pun rasa nak nangis..

'ntahla..mcm tak sanggup..milah dah paham yg dia ketuk lutut tu dgr doc xplain kat pelatih dia..bila dia ketuk kiri kaki kanan dia terangkat jugak jd mcm x normal..dia mcm suspect meningitis..tp erni jgn kabo ke org..nanti confirm dulu..ya allahh..'

Bile baca msg tu..saya tatau nak reply apa selain drpd suruh dia banyakkan bersabar..Allah..tabahkanlah hati kamilah dan izami utk menempuh semua ujian ni..x lama kemudia sampai lg msg dr kamilah..

'result dah dpt..confirm jangkitan kuman kat otak..details pasal kuman tau dalam 5 hari lg..skrg kena bg antibiotik sampai 14 ari n kena monitor lagi..ya allah kuatkan semangat aku..'

Lagi la saya tatau nak reply apa..sedih pun ada..risau pun ada..apa pun..apa yg kami semua boleh buat ialah doakan yg terbaik utk sofiyya..apa pun hari ni bebi nampak sihat..minum susu dan senyum seperti biasa..buat teman2 blogger..doakan agar sofiyya khadeeja kembali sehat seperti sedia kala..tq..

 Sofiyya Khadeeja..dalam dakapan Tok Mie

Sentuhan kasih sayang seorang atuk dan nenek..

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik