Wednesday, August 15, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum

Hari ni hari last anak bersekolah..esok hari terakhir saya bekerja..awal kan saya cuti..kenyataannya..walaupun saya bercuti awal..tapi saya tidak pulang beraya di kampung tahun ini..Jangan ditanya kenapa saya tidak pulang beraya tahun ini..kerana saya punya alasan tersendiri..minggu lepas 3 hari saya MC dek kerana demam..redho je la..bulan puasa tahun ni banyak sungguh ujian..tapi semua ujian itu jugakla yg mematangkan saya..saya tanak bebel panjang..sbb tujuan utama saya create entry ni just nak bg ucapan selamat hari raya..


Buat semua teman2 blogger...Mata terkadang tersalah melihat...Mulut terkadang tersalah berbicara...Hati terkadang tersalah menduga...Maafkan segala kekhilafan diri ini... Mohon maaf zahir dan batin. Selamat Hari Raya Aidil Fitri..


Ikhlas,
Ahmad Marzuki, Erni Suraya, A'eishah Naqiyyah, Yusuf Rif'at & Amir Ashrof

No comments:

Post a Comment