Friday, January 4, 2013

Pembantu Rumah

Assalamualaikum 

Maaf sebab dah lama x update blog..saya sibuk dengan urusan pejabat..biasala..akhir tahun..banyak kerja yg nak dibereskan..selain drpd tu saya sibuk dengan urusan baju skolah anak-anak dan pengambilan maid..disember lepas..26hb saya bercuti..ke lcct menjemput maid..alhamdulillah..semuanya berjalan lancar..hingga ke hari ini..apa yg saya mampu katakan..saya bersyukur..kerana pembantu yg saya dpt..cekap membuat kerja dan boleh diharap..lupa nak bgtau..pembantu saya ialah sedara kenalan encik suami drpd indonesia..alhamdulillah...skrg dpt ke pejabat dengan hati yg lega kerana saya dah tau mata ashrof akan bertutup 2 jam setiap hari dan semua keperluan anak-anak ada org yg uruskan..urusan imigresen masib belum selesai kerana masih lg menunggu keputusan..harap-harapnya lulus..aminnnnnnnnn...entry hari persekolahan eishah akan saya update kemudian..till next entry..babaii 


No comments:

Post a Comment