Friday, January 4, 2013

A'eishah Naqiyyah & Darjah 1 2013

Assalamualaikum 


Hadoiii...ini pun cerita basi...cerita tahun lepas..tapi kena jugak cerita kat sini sbb kenangan...bulan 11 ari tu anak saya eishah ada ujian saringan di sekolah rendah..hebat ko...siap saring2 lagi nak tgk duduk kelas mana..kakakaka...kebetulan dia demam hari tu...so saya x put high expectation ler...dpt jawab pun cukup laaaa...dia pun nampak lembik hari tu..dengan hujan lebat lg..lebih kurang 2 jam jugak la test tuu...start pukul 1 abis dalam kul 3 jugak...eishah keluar jer dr kelas..mak pak terus terjah tanya soalan bertalu2..buleh buat ke tak..haihhhhhhhhhhhhhhhhh..streesssssssss jer anak dara hakuuuu dpt mak pak gini..hikhikhik..sori eishah..apa pun saya x kesah..sbb ni baru satu permulaan buat eishah..harap2nya semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan Allah..aminnnnn...till next entry..babaiiiii

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik