Monday, January 7, 2013

2012

Assalamualaikum 

Sudah 7 hari 2012 meninggalkan kita..Terasa seperti baru semalam 2012 muncul di mana saya gembira dan tidak sabar menunggu kelahiran zuriat ketiga kami..sungguh..masih terbayang dalam ingatan saya..betapa susahnya..betapa sakitnya sewaktu mengeluarkan kamu sayang..tapi semua itu lenyap saat melihat wajah dan mendengar tangisan kamu..kegembiraan saya tidak berpanjangan dan terhenti pada bulan 5 saat anak saya berusia 4 bulan..Allah..seandainya saya dapat padamkan segala kesedihan itu..sungguh..2012 pasti saya takkan lupakan...2012 yg penuh dengan kesedihan..penuh dengan kerunsingan..apa pun semua yg berlaku ada hikmahnya..apa yg berlaku memberikan seribu satu pengalaman baru buat saya..mengajar saya erti sebuah kesabaran..pengorbanan..dan yg paling pasti..lebih mendekatkan saya kepadaNYA..kerana DIA lah satu satunya tempat saya bermohon..Semoga kedatangan 2013 memberikan 1001 sinar baru buat saya..tak banyak yg saya harapkan dan minta..cukupla diberikan kesihatan yg baik buat anak-anak saya terutamanya AMIR ASHROF..utk saya juga supaya saya boleh menjaga anak-anak dan juga keluarga..Kabulkan permintaanku Ya Allah..Aminnn 


No comments:

Post a Comment