Wednesday, January 8, 2014

Ayam Penyet Wong Solo

Assalamualaikum

Korang suke makan makanan Indonesia x?Saya??x semua saya suka..Tahun 2008 dulu time g Bandung..ya ampunn..hari2 aku zikir bila mau balik Mesia ni..udah hazabullah rasanya perut ni dek kerana kurang makan..hari2 ko sesah ikan gurame nge nasik je..abis2 dah bosan sgt ko pi kfc..makanan lain sume ko takut nak try..ngeeekkk..1st time encik suami ajak saya gi sini..dlm ati..ya ammpunn..mampu ke idok aku nak telan ni..encik suami yg order sume..saya cuma makan je..hahahaha..1st time rasa ayam penyet..alhamdulillah..buleh telan..tp tahu goreng nge tempe kadang2 menjadi perhiasan dlm pinggan saje la..ada hari mampu telan encik tempe tu..ada hari..pandang pun x mau si tempe itu..kakakakaa..jgn tanya saya menu lain kat wong solo ni..sbb saya cuma pernah makan dan slalu makan mende ni sahaja..set ayam penyet ye kawan2..so ape tunggu lagi..pi la terjah restoran ni..merata ada cawangan..pandai2 la google yo..babai...till next entry..





No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik