Thursday, January 2, 2014

Tahun Baru 2014

Assalamualaikum 

Sana sini dalam laman sosial sume duk sibuk upload gambo anak sekolah..ehh lupa..selamat tahun baru 2014..tahun ni..jangan2 sepatutnya saya pun sibuk duk upload gambo anak skolah..tapi apakan daya..2 3 ari sebelum 2014 anak dara saya demam..hari ni bawak pi klinik..nahh..tonsil bengkak..terus doc bg mc 2 ari..redho je la kakak..next week baru start skolah okeh?si Yusuf pulak hari ni mcm biasa..sekolah jugak..gi sendiri sudah..sbb sebelah rumah je pun..tp pg td kakak saya msg..dia cakap tiba2 yusuf nangis..bile tanye pesal nangis..dia ckp nak balik rumah main dinasor..sabo je la haku heh..saya pulak??mai opis dengan semangat baru..tp semangat tu hilang kejap di tgh jalan bila encik suami msg ckp..doc nak medical report amir ashrof utk appoitment 13 jan ni..kol spital serdang beberapa kali..tapi nan hado yg jawab..sooobbss..cuba lagi...akhirnya ada yg jawab..so cerita la kat org disana bla bla blaa..ok..puan gi jabatan rekod perubatan bla bla bla..saya tanya lagi..selalunya lama x?skali dia jwb..kena carik doc yg incharge ashrof..itu pun dah amik masa..uwwaaaa...nangis dlm ati..tiba2 je rasa mcm ada seketul batu atas kepala..Nak amik off cabut pi klinik..takut kan ado yg bunyik plan coti plan coti..penyudahnya pendam dalam ati..Ya Allah..permudahakanlah semua urusan kami..aminnnn


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik