Thursday, January 9, 2014

Laksa Redup Rimba Bangi

Assalamualaikum Kali ni nak cerita pasal laksa Penang..saya nge adik badik pompuan saya mmg hantu laksa penang..ko masak la laksa penang..kiteorg buleh repeat makan tanpa jemu..mihmihmih..Port ni dah lama sebenarnya..dah byk kali pun saya mai sini..laksa sodapppp...cendol pun sodappp..nyum nyumm nyummm..baru ni encik suami pi makan dengan BFF dia..pastu siap kirim gambo whatsapp di bawah kat saya..oohhh mengggg..menitik air liur saya...ngeeeek....lepas dr tu..slalu la zikir dekat encik suami mau makan laksa..akhirnya encik suami bawak..tp bukan di sini ye kengkawan..dekat tasik cempaka..dorg bukak cawangan kat situ..hihuhi..x kesah la mana pun..janji sama..agak2 korang nak try..korg buleh la mai sini..gerai dorg ni berdekatan nge ukm..menghala ke bangi lama..adoii...google je la ye..tak reti lak saya nak explain jalan nak pi sini..okla..till next entry..tata






1 comment:

  1. sirap jer sedap.... laksa biasa jer .. sama kat pasar malam

    ReplyDelete

 
Images by Freepik