Tuesday, June 17, 2014

Biji Kopi Cafe, Bangi Gateway

Assalamualaikum 

Ya ammmpun..lama nye x update blog...cerita banyak..tapi masa nan hado nak update..sori sori sorii....ok..kali ni nak cite pasal port baru makan2 kiteorg..tada..


BIJI KOPI CAFE

C-8-G, Bangi Gateway Shopping Complex, 
Seksyen 15, 43650, Bandar Baru Bangi, Selangor
Mobile Phone 012-368 8772





 Encik suami dan Yusuf..


Tuan tanah dan Amir Ashrof


Anak dara saya nge nenek dia..mmg purposely kiteorg mai sini nak santai-santai..lepak-lepak petang2..borak2 sambil makan minum apa yg patut...tempat mmg selesa sgt2..santai gitu...ni 1st time saya ke sini..encik suami dah selalu mai..nge GENG KECHEK ye..hihuhi


Sampai2 je dorg terus bg menu amik order..x lama tu mai la sorang pelayan bg 3 ketui cupcake ni..saya tatau la yg ini FOC ke berbayo..lupe nak tanya encik suami sbb lepas mencekik tu saya terus pi Jaya Grocers nge anak-anak..


 SOTO AYAM

Ini soto ayam..soto ayam ye mmg terbaik..sedapp weii..tambah lagi dimakan nge sambal kicapp...mmg tooorrrrrbaiiiikkkkkkkkkkkk nookkkssss


FISH & CHIPS

 Anak dara request nak makan fish n chip..yg ini pun sedap..fillet yer tu rasa fresh..dokla keras kejung mcm yg frozen punye tu..sblm ni bg saya Fish n Chip kat The Grato la paling terbaik..tp skrg The Grato dah suam2 kuku..banyak yg ko order..dah nan hado..so sile la berpaling tadah...skrg nak makan Fish n Chip yg sedak buleh terus terjah sini or Austin..Saya order sagu gula melaka..tp licin kooo...telan air liur jap haku sbb kempunan..x per..next time buleh try test lagi...till next entry..tata...





No comments:

Post a Comment