Monday, June 30, 2014

Rahsia Kopitiam, Seksyen 15 Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum 


Rahsia Kopitiam
Address: Jalan 15/1d, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
Phone:013-481 0297

Seminggu sebelum puasa, anak dara ada sport day kat stadium UKM..memandangkan kena gerak awal..saya dan encik suami x sempat nak makan apa2..nak tanak anto la anak dara dulu..pastu cabut..pi makan sat..memula tu encik suami ajak ke mana ntah..makan roti canai..tp mcm malas la pulaknye..makan dekat2 sudah..kebetulan lalu seksyen 15..so intai2 la kot ado kedai yg nampak ok..skali encik suami benti kat sini..oiii..tempat  xpenah gi pun lagi...kang x sodap cemana..x pe..kasik try dulu..sblm masuk ushar2 gak..tgk idokla ramai beno org...x lama tu mai sorg kakak bg menu...sempat la study menu ada dlm 15 minit..sbb depa nak reti2 nak mai amik order...rasa mcm tunggul kayu dah time tu..hati dah mula hot n spicy gitu...kebetulan ada sorg kakak maii saya pun dengan pantas panggeii...memula ingatkan nak makan nasi lemak ayam berempah..tapi bile ternampak menu kacang pholl..terus tukar..nak order mender tu...encik suami order nasi lemak telur mata..air mcm biasa la..nescafe ais..

 Ini menu nye..


Kacang phool + Roti Arab


Roti Arab + Telur Separuh Masak

Tada...kacang phool dihidangkan bersama dengan roti arab..tekak saya kata sedap sbb saya tatau cemana rasa kacang phol terbaik yg org makan kat johor nun..nasi lemak??ohh mengecewakan..nasi lemak ye dok sedak...nasihat saya..kalo korg nak mai sini..sila la pesan menu mcm saya order ni..org menu2 org johor..sbb nampak gaya speialty dorg mmg makanan johor..pasni nak mai sini nak try mee rebus plop..kikiki...till next entry..tatata


No comments:

Post a Comment