Tuesday, November 22, 2016

Mee Tarik Warisan Asli Bangi

Assalamualaikum


 MEE TARIK WARISAN ASLI
50, 38, Jalan Medan Pusat 2C, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia

First time saya masuk kedai ni..sblm ni dah banyak kali ajak encik suami pi sini..tapi dia asik takmo..nak dijadikan cerita..hari tu kakak saya pi..so saya suruh tolong bungkuskan utk saya..by the time mee tu sampai..elok je encik suami pulun kemain laju dengan amir ashrof..penyudahnye..yg tukang suruh bungkus ni dpt laa makan mee beberapa urat termasuk laaa cili nge kentang je haku dapat makan..cisssss..time ni laa kalo nak masuk jarum pun..time sedap encik suami pulun tu saya tanye..bang...sedap ke???cenggini buleh laa kite pi makan sini erk??ewaaahhh..laju je member jawab...sedakkk...boleh boleh...kikkihkih..mission accomplished kooo..


 Malam minggu baru ni...encik suami ajak pi sini...budak2 kemain suke..ye laa..budak2 ni cukup suke makan mee tarik...abg Yusuf siap request nak makan sorg..x mo share ye..ye lahh banggg...ayah yg belanje..bukan ibu...kahhhhh..menu??ko bukak bahagian mee je lahh..sbbnye ko maii nak makan mee..bukan nasik..


404:  wet mee with potato & sliced beef

Penyudahnya...menu di atas menjadi pilihan..shaye bg 5 bintang..mee sgt sedap..freshhh gituuu...ko buleh tgk staf dia duk tarik mee kat satu tempat..menu yg saya pilih ni pedas sket laa...biasalaaa..tekak melayu...asik nak pedasss....dlm mee tu dia campak daging sliced, kentang, capsicum dan bawang...tp mmg sedakk...agak2 kalau korg nak try test mee ni..tu haa..saya dah tepek skali dgn no...kat sini time order korgkena tulis sendiri ape korg nak makan..dia cuma bg pensil sebatang dgn kertas sekeping..pastu dekat satu corner dia ade provide sudu, garfu, tisu, polistrine utk korg bungkus..kot laa x abis..ehh lupe lak nak bgtau...portion mee dorg banyak..mcm menu saya ade ni..makan 2 org sgt laa sesuai...kalo makan sorg x abis..klaa...till next entry...babaii....

2 comments: