Thursday, October 26, 2017

Ikan Celup Tepung (ICT ) D' Coconut Cafe Pantai Teluk Ketapang Kuala Terengganu

Assalamualaikum

Image result for D Coconut Cafe kuala terengganu

D' coconut Cafe
Sumber gambar: Dr Google

Deepavali hari tu sakan aku balik kampung sambil jalan-jalan cari makan..korang suke makan celup tepung x?aku kalo balik trg..mesti carik..aku dah try Pok Nong..kali ni aku nak share tempat lain pulak..Kedai ni dekat Pantai Teluk Ketapang..Nama kedai D' Coconut Cafe..


 Ikan celup tepung

 
Sotong celup tepung


 Udang celup tepung


 AB Jagung

Mcm biasa..encik suami order ikan, udang dan sotong.. Air mcm biasa laaa..sama ada ko order AB jagung or coconut shake..Bg aku..celup tepung kat kedai ni best..ikan segar..lepas tu tepung dia tu sedap..sampah sarap celup tepung tu banyak..huhuhu..satu lagi servis dia pun ok...2x aku pi x de la kena tunggu sbb dorg cepat jugak top up ikan udang etc..byk lagi benda lain yg ada..fishball and the geng pun ade..so agak2 kalo pi Trg..korg bleh la try test kedai ni ye...till next entry..babaiii..

1 comment:

  1. betul kedai ict cafe d coconut kat teluk ketapang ni memang sedap dan murah brbanding kedai berdekatan.
    memang ok dan rekomen

    ReplyDelete