Wednesday, August 18, 2010

PhD

Dalam tahun ni..sudah beberapa kali hati saya rasa mcm mahu sambung blaja..pernah sekali tu..celik mata..saya teringat nak sambung belajar..dalam kereta sepanjang perjalanan ke pejabat..asyik duk pk mender tu jer..minggu ni sajer pun..pulang dari pejabat..masa borak2 dengan mama dan aboh..terkeluar lagi pasal sambung belajar..hati rasa teringin nak sambung belajar..tapi saya ni boleh dipercayai atau tidak??yang pastinya si suami dah tentu hatinya tak tenang..mana kan tidak..dulu masa saya tgh buat master..kerjanya asyik melalak dekat si suami..mengadu itu dan ini..tak cukup dengan mengadu..siap paksa rela si suami tulun buat assignment..nasib baik si suami baik..layan jer la aper isteri dia mintak..mintak lappy dpt...jd driver pi class pun si suami jugak...haiiiihhhhhh..mana lagi nak dpt suami yg baik mcm suami ku sorang tu..skrg keadaan sudah berbeza..anak dah 2 orang..mampu ke saya nak menguruskan masa kalau saya sambung belajar..bab kewangan..takat nak ambik toefl tu dah ada yang nak sponsor..mama dah kata..kalau bab belajar mama boleh je sponsor..janji saya belajar sampai khatam..jagan takat MASTER sajer..tinggal satu step saje lagi utk khatam..semangat dan minat dah ada..kewangan pun ada org nak sponsor..cuma yang tinggal keyakinan saya dan tajuk apa yg saya nak buat..satu lagi..keizinan daripada en suami..haiiiihhhhhhhhhhhh...pening pening...

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik