Thursday, August 19, 2010

Tido Mati

Selama ni saya sebok dok bising kat en suami kate dia tido mati la apa la..tup tup semalam saya sendiri yang tido mati..hujan lebat gillerr...guruh jangan kata la...kakak saya kata sampaikan berapa kali blackout sbb fius tendang..hahahha..saya siap tanya agak-agak pukul berapa hujan tu??sebabnya saya sendiri pun tatau pukul berapa saya tido..yang pastinya yusuf tido..saya pun hanyuttttttttttttttt..dan yang pastinya saya terjaga pukul 3 pagi..itu pun sebab yusuf merengek rengek nak susu..time gi dapo tu..saya ada la jugak dengar bunyi sesuatu..baru jer ingat nak ca alif but...rupenye bunyi hujan daaaaaaa...suspen sungguhhhhh..Yang pastinya malam tadi saya memang tido lena x ingat dunia sampaikan bunyi guruh ke..bunyi tapak kaki aboh ke hulu ke hilir dlm rumah tu pun saya tak dengar..hihihi...

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik