Wednesday, January 5, 2011

1st day @ Genius Aulad...

Assalamualaikum semua...hari ni seawal 5 pagi saya sudah bangun dr tido..pantas saya menyiapkan sarapan buat suami dan anak saya..menu pagi ini ialah sandwich roll dan hotdog roll utk eishah..selesai menyediakan segera saya mandi dan siapkan anak-anak..pukul 645 kami dah keluar dari rumah...hari ni hari pertama ke eishah ke sekolah..dia nampak gembira dan teruja hinggakan makan pun sket je..

Maaf..saya x der gambar terbaru eishah ke sekolah hari ni kerana kamera rosak semalam..terpaksa la guna gambar lama yang ada dalam simpanan saya..


Memandangkan sepanjang minggu ini adalah minggu orientasi..maka eishah pulang sejam lebih awal dr biasa..berdebar-debar saya menunggu panggilan suami di pejabat kerana hari ini hanya suami yg akan menghantar dan menjemput eishah ke sekolah..saya akan ceritakan kemudian kenapa saya tidak hantar eishah pd hari pertama persekolahannya kemudian.Lebih kurang 10.30 saya cuba hubungi suami..menurut suami..eishah kelihatan tidak sehat..mcm demam..hidung berhingus dan tangan sejuk sewaktu keluar dr sekolah..masuk ke dalam kereta dia dah sound ayah jgn bukak ekon..sejuk..dan sepanjang pulang ke rumah mama eishah tido..di rumah..saya diberitahu yg eishah demam..adoiilaaa...harap-harap x melarat..kesian eishah...



No comments:

Post a Comment